• header

WHAT TO WEAR WHEN YOU’RE GONNA MEET YOUR FAVORITE ARTIST?!

KenzaZouiten_black-2 KenzaZouiten_black-3 KenzaZouiten_black_st-1 KenzaZouiten_black-1

Happy girl about to meet Ed Sheeran!!! 

Ja som ni ser så är jag väääldigt glad – Ed Sheeran spelar ju i Stockholm ikväll och innan konserten ska vi få träffa honom! Ni vet ju att Bruno Mars och Ed Sheeran är mina favoriter så det ska bli så himla kul att få säga hej. Lär väl inte våga säga något mer än det haha, kanske klämmer ur mig ett nervöst “WE’RE GONNA GET MARRIED TO YOUR MUSIC HEHEHE” Han ba….. ok det gör folk varje dag. Haha.

Hade lite klädpanik innan dock, vad fasen har man på sig när man ska träffa sin favoritartist liksom… Ingen annan än jag kommer bry mig men ville ändå känna mig fin, samtidigt som att jag inte ville att det skulle kännas för mycket (som när Kenza 18 år träffade Tokio Hotel och la 5 timmar på styling typ lol). Det fick bli svarta mom jeans (som plötsligt blev superduperskinny jeans efter för hög temperatur i tvätten. fan då!) från Asos, tröja från Zara, boots från Ivyrevel och min gula lilla färgklick från Gucci.

Nu ska jag hämta upp Aleks!

// Well as you can see I am veeeery happy – Ed Sheeran is playing in Stockholm tonight and were gonna meet him before the show! You guys now Bruno Mars and Ed Sheeran are my favorites so I’m really excited to meet him and say hi. I probably won’t dare to say anything else than that haha, maybe I can get a nervous “WE’RE GONNA GET MARRIED TO YOUR MUSIC HEHEHE” out of me. And he’ll be like….. ok people do that every day. Haha.

I was struggling with my outfit though, what the hell do you wear when you’re about to meet your favorite artist… No one but me will care but I still wanted to feel pretty, and at the same time not too much (like when Kenza 18 years old met Tokio Hotel and did make up and styling for 5 hours lol). I chose a pair of black mom jeans (that suddenly was super duper skinny jeans after wrong wash. damn it!) from Asos, sweater from Zara, boots from Ivyrevel and my little yellow b ag from Gucci.

Now I’m gonna go and get Aleks!

26 Comments

Marta

Maybe ask him to come to your wedding and sing himself? would be aweeeeeesome! :D

Reply
Enna

Vad kul att få se/träffa sin favorit artist.
Det var bland den bästa dagen i mitt liv när jag fick träffa min favorit 😁

Reply
Lucie

Wow this is so huge! I met him a loooong time ago, just when his first album came out and he was so shy and adorable and my friend and I were really shy as well so we didn’t speak much but it was a lovely time! I’m so happy for you, and you look perfect for the occasion! Enjoy yourself! Can’t wait to see his show in a few days :)
Lucie, xx

http://thefrenchpier.blogspot.com

Reply
Monika

You look really great! :) Sweatshirt is fantastic! I like fringe details. Hope you have a nice time. I like Ed’s song ‘Shape of you’.

Reply
Sophia

Yes! Definitely a great outfit inspiration! Thanks for the share, love checking out your blog. Thanks for the share!

Reply
Aria

How did you get the meet & great ticket? I couldn’t even buy a concert ticket for his show in zurich because it was sold out after 10 minutes!! hope you had a good time. xx

Reply
Angelika

I know what you feel! This post is just in time. I’m gonna meet Tokio Hotel on Tuesday! I’m soooo freaking nervous! I’m not 18, almost 22 but I’m sure I’m gonna do my make up for 5 hours anyway haha I’m freaking out ;) How was your meeting with Ed? I saw pictures, so happy!

Reply
Patrik Ohlander

Jag har runkat till den översta bilden i flera dagar nu! Du är sååå vacker!

Reply

(Your IP-Address will be registered. Comments which are seen as offensive towards me or people close to me will be deleted. Spam and link-filled comments will be removed.)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

159.253.27.32